Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ 11 μάντρα για θεραπεία και θετικότητα

 Οι λέξεις έχουν πολύ δυνατές δονήσεις. Οι σκέψεις έχουν ακόμα πιο δυνατές δονήσεις. Για αυτό το λόγο τα θετικά μάντρα ή οι θετικές λεκτικές διαβεβαιώσεις μπορούν να γίνουν άκρως θεραπευτικά και ωφέλιμα. Όλοι έχουμε την τάση να διανύουμε σκληρές περιόδους στη ζωή μας, αλλά ανεξαρτήτως του τι συμβαίνει στο φυσικό μας περιβάλλον, τα μάντρα μπορούν να μας βοηθήσουν να εναρμονίσουμε το εσωτερικό μας περιβάλλον με μια μεγαλύτερη, πιο θετική συχνότητα. Ακόμα και αν δεν νιώθετε πλήρως το μάντρα που λέτε ή δεν πιστεύετε το μάντρα με το οποίο ξεκινάτε, όσο πιο πολύ το λέτε και όσο πιο πολύ το επιτρέπετε στη ζωή σας, τόσο πιο πιθανό είναι να σας θεραπεύσει. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης και της διδασκαλίας των μαθημάτων μου πάντα λέω στους ανθρώπους «προσποιηθείτε μέχρι να το καταφέρετε». Μερικές φορές μπορεί να είμαστε τόσο πεσμένοι που δεν έχουμε καν την ενέργεια να αρθρώσουμε το μάντρα «Αγαπώ τον εαυτό μου».
Ωστόσο, σταδιακά, όσο πιο πολύ θα το λέτε, τόσο τα αποτελέσματά του θα αρχίσουν να φαίνονται και να διαμορφώνουν τη ζωή σας. Ανάλογα με το πόσο βαθιές είναι οι πληγές, τα Μάντρα ίσως να χρειάζεται να επαναλαμβάνονται μέχρι εκατό φορές μέχρι να αρχίσετε να παρατηρείτε την θεραπεία να λαμβάνει χώρα. Αλλά μη αφήσετε αυτό να σας τρομάξει. Τα Μάντρα είναι πραγματικά κάποια από τα πιο εύκολα εργαλεία θεραπείας καθώς απαιτούν πολύ λίγη προσπάθεια. Μπορούν να επαναλαμβάνονται αθόρυβα στο μυαλό σας, ή να τα λέτε δυνατά. Επίσης, μπορείτε να γράφετε καθημερινά τα Μάντρα ή να τα τοποθετείτε σε κάποιο σημείο στον τοίχο σας που θα μπορείτε να τα διαβάζετε συχνά. Έρευνες έχουν δείξει ότι η πίστη είναι το 90% του θεραπευτικού ταξιδιού, επομένως ακόμα και αν δεν πιστεύετε αρχικά, η επιμονή σας θα σας ξεπληρώσει. Ακολουθούν 11 θεραπευτικά μάντρα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
1. Σήμερα θα αφήσω πίσω μου όλα αυτά που δεν με εξυπηρετούν και θα επιλέξω να θεραπεύσω την καρδιά μου, το μυαλό μου, το σώμα μου και την ψυχή μου με την αγάπη προς τον εαυτό μου, την συμπόνια και την καλοσύνη. Αυτό το μάντρα είναι καλό όταν αντιμετωπίζετε κακίες, οργή, απογοήτευση και ενοχή. Χρησιμοποιήστε το όταν γίνεστε σκληροί με τον εαυτό σας ή όταν σας έρχονται παλιά συναισθήματα και ανησυχίες του παρελθόντος. 
2. Αγαπιέμαι αιωνίως από αυτό το Σύμπαν και τα πάντα δουλεύουν υπέρ μου Αυτό το μάντρα είναι καλό για την περίπτωση που θέλουμε να ενισχύσουμε την αγάπη προς τον εαυτό μας, για να γιατρέψουμε την ραγισμένη μας καρδιά και για να επαναφέρουμε  την πίστη μας όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμέναμε. 
3. Νιώθω αφθονία παντού τριγύρω μου και μέσα μου. Είμαι ένας ισχυρός συν-δημιουργός αυτού του Σύμπαντος και έχω εμπιστοσύνη ότι όλες οι ανάγκες μου θα ικανοποιηθούν. Αυτό το μάντρα είναι καλό για να έλξουμε χρήματα ή άλλες τυχερές καταστάσεις και για όταν νιώθουμε ανασφαλείς και αποσυνδεμένοι από το Σύμπαν. 
4. Είμαι δυνατός, πατάω στα πόδια μου και συνδέομαι με το είναι μου. Συνδέομαι με αυτό το Σύμπαν και με το σώμα μου και του στέλνω ακτίνες θεραπευτικού λευκού φωτός. Αυτό το μάντρα είναι καλό για σωματικές ασθένειες και για επανασύνδεση με το υλικό μας σώμα μετά από μια βραδιά εξόδου που έχουμε πιει πολύ ή έχουμε φάει κακής ποιότητας φαγητό. 5. Είμαι εναρμονισμένος με την μεγαλύτερη αλήθεια μου και επικοινωνώ με όλες τις ανάγκες μου, τα θέλω μου και τις επιθυμίες μου, με αγάπη, κατανόηση και συμπόνια. Καλό για διαπραγματεύσεις ή όταν πρέπει να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας ή να πούμε σε κάποιον πώς πραγματικά αισθανόμαστε. 
6. Είμαι ανοιχτός στην πληρότητα των δυνάμεών μου και ξέρω ότι είμαι τέλεια επαρκής έτσι όπως είμαι Καλό για να εδραιώσουμε την αυτοεκτίμηση, για να τονώσουμε την αυτοπεποίθησή μας και να βρούμε τη δύναμή μας. 
7. Έχω μια πεντακάθαρη εικόνα για το πού θέλω να πάω και ξέρω ότι βαδίζω το μονοπάτι του ανώτερου σκοπού μου. Καλό για να βρούμε τον σκοπό μας, να επανακτήσουμε την αυτοπεποίθησή μας στο ταξίδι της ψυχής μας και να βρούμε την διαύγεια. 
8. Συνδέομαι με την Θεϊκή Πηγή και ζητάω καθοδήγηση μέσω των πολύτιμων μεταμορφώσεων στη ζωή μου Καλό για πνευματικές αφυπνίσεις, επανασύνδεση με την ψυχή, πρόσβαση στην ανώτερη πηγή ή δύναμη και αντιμετώπιση μεταμορφωτικών περιόδων σε πνευματικό επίπεδο. 
9. Είμαι ευγνώμων για αυτή τη μέρα. Είμαι ευγνώμων για το σώμα μου, είμαι ευγνώμων για το μυαλό μου, είμαι ευγνώμων για την ψυχή μου. Κάθε μέρα παρατηρώ και αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για την αφθονία που υπάρχει γύρω μου. Καλό για επαναφορά της πίστης και της ελπίδας, για έλξη της αφθονίας και εναρμόνιση με την ενέργεια του Σύμπαντος. Επίσης καλό για την ενίσχυση της χαράς και της ευτυχίας. 
10. Είμαι δυνατός, επιεικής και γεμάτος χάρη. Ασχέτως των πραγμάτων που έρχονται στο δρόμο μου, έχω τη δύναμη, τη συμπόνια και τα εργαλεία για να ξεπεράσω τις δυσκολίες με ευκολία. Καλό για τις δύσκολες προκλήσεις της ζωής. Βοηθητικό στην επαναφορά της εσωτερικής δύναμης, της αυτοπεποίθησης και της χαράς. 
11. Αγαπάω τον εαυτό μου. Τιμάω τον εαυτό μου. Σέβομαι τα όριά μου και έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Ξέρω ότι είμαι ο καλύτερός μου φίλος και ο μεγαλύτερός μου σύμμαχος. Μπορώ να κάνω τα πάντα. Καλό για τη συνολική θεραπεία, την αγάπη για τον εαυτό, το χτίσιμο αυτοπεποίθησης και για να βρούμε δύναμη και συμπόνια σε δύσκολες στιγμές. Μπορείτε ελεύθερα να φτιάξετε και τα δικά σας Μάντρα! Απλά φροντίστε όλες σας οι λέξεις να είναι θετικές ώστε να έλξετε μια μεγάλη δονητική συχνότητα. 
Μετάφραση: awakengr.com via foreverconscious.com
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.awakengr.com/11-mantra-gia-therapia-ke-thetikotita/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου