Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΡΕΤΑ.

Φιλοι μου στην Πάτρα.

Παλιοί συμμαθητές και συναθλητές.
Αυτο το βιβλιο ειναι το τελος απο ενα ταξιδι το οποιο κρατησε 31 χρονια. Οσα εχω φυγει απο το μερος που γεννηθηκα και μεγαλωσα. Τα πρωτα 10 χρονια Θεσσαλονικη και μετα Αμερικη ηταν δυσκολα και για αυτο περασαν γρηγορα. Μετα αποφασισα να φτιαξω τη ζωη μου στη Θεσσαλια. Θυμαμαι τις πρωτες εβδομαδες τριγυρνουσα στις πλατειες μονος μου και σκεφτομουνα πως μπορω εγω να ενσωματωθω σε ενα τοπο που ολοι γυρω ειχαν μνημες και εγω δεν ειχα? Ετσι αρχισα να μελετω και να ερευνω και η δουλεια που εκανα στο πανεπιστημιο αφορουσε την αναδειξη των τοπικων προιοντων μεσω της μοριακης βιολογιας.
Και βεβαια διαβαζα για το πως αυτος ο τοπος θα μπορουσε να ειναι αυταρκης ( η Ελλαδα εννοω) και να μπορεσει να επιβιωσει μεσα στις συνθηκες παγκοσμιοποιησης . Μου πηρε πολλα χρονια για να καταλαβω την κριση που θα ερχοταν. Το ειχα προβλεψει απο το 2006. ΔΕν θα μπορουσε να συνεχιστει αυτη η κατασταση μελετωντας τα νουμερα. Θυμαμαι το 2007 μια μερα ετρεχα στον Πηνειο για προπονηση και εκλαιγα. Οταν ειχα αρχισει να καταλαβαινω τι επρεπε να ειχε γινει. Ετσι κυλισαν τα χρονια. Μελετωντας , ερευνωντας και κυριως κανοντας αυτο που επρεπε να ειχαμε κανει στη χωρα. Και φυσικα ηρθε και η επιτυχια στη δουλεια μου. Δεν θα μπορουσε να γινει αλλιως. Η κριση ηταν η περιοδος της μεγαλης αναπτυξης στο εργαστηριο μου. Παραδοξο αλλα αληθινο. Οσο πιο δυσκολα τα χρονια τοσο πιο πολλα χρηματα ερχονταν στο εργαστηριο απο νεα συμβολαια. Το βιβλιο λοιπον συμπιπτει με αυτη την περιοδο της συνειδητοποιησης τριων πραγματων: του τι εφταιξε που φτασαμε εδω, του πως θα ξεφυγουμε αλλα κυριως ποιος θα το κανει το ζητουμενο. Αυτο προσπαθω να περιγραψω μεσα απο την ιστορια ενος ανθρωπου που αν δεν εφευγε απο την γενετειρα του και δεν αναγκαζοταν να ριζωσει καπου αλλου ισως να μην ειχε γραφει.
Αυτα . Σας περιμενω ολους στην παρουσιαση. Θα ειναι καλα πιστευω.
 
Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου